Матеріали ППД 2016

Досвід вчителів, що атестуються 2016 року



2016 рік

Курс за вибором. Синтаксис простого та простого ускладненого речення 8 клас. Календарне планування. Плани-конспекти.

Автори: Гук Л.Є., Пипич Н.В., Коваль А.І., Касянчук В.І.
Посібник  «Курс за вибором. Синтаксис простого та про­стого усклад­не­ного речення. 8 клас.
Календарне планування. Плани-конспекти» укладений відповідно до Програми курсів за вибором
і факультативів з української мови. 8-11 класи / За заг. ред. К.В.Таранік-Ткачук.
Розраховано на І та ІІ семестр ( 34 уроки).
Призначено для вчителів загальноосвітніх шкіл.
Можна використовувати в процесі викладання української мови.

Мультимедійні презентації для уроків зарубіжної літератури в 10 класі.
 
Автор: Кукліновська К.М.
Сучасний розвиток освіти потребує від учителя значної підготовки, володіння ним сучасними освітніми технологіями, використання у навчальному процесі електронних ресурсів. Впровадження ІКТ у процес вивчення зарубіжної літератури пiднiмає навчання на якiсно новий рiвень за рахунок використання в мультимедiа-ресурсах рiзних способiв подання
iнформації та надає можливості учителю спроектувати навчальне середовище.
Цифровий ресурс «Мультимедійні презентації для уроків зарубіжної літератури в 10 класі» створений у відповідності до чинної програми зі світової літератури для загальноосвітніх навчальних закладів (2010 р.). Матеріали можуть бути використані учителями на уроках зарубіжної літератури в 10 класі (профільний, академічний рівні та рівень стандарту) та в позаурочній діяльності.

Тестовий контроль з трудового навчання для 5 класу на І семестр.
 
Автор: Сільвестр С.О.
Посібник містить тестові завдання, творчі завдання з трудового навчання, які складено відповідно до чинної програми за Новим Державним Стандартом.
Вони охоплюють весь матеріал, що забезпечує можливість працювати за всіма розділами 5 класу.
Така форма контролю дає можливість перевірити знання учнів з кожного розділу,
провести діагностику результатів навчання.






Тестовий контроль з української літератури для 5 класу на ІІ семестр.
 
Автор: Пипич Н.В.
Тестовий контроль знань учнів з української літератури для 5 класу на ІІ семестр за новою програмою з урахуванням змін (включено тести для перевірки знань пригодницької повісті Зірки Мензатюк «Таємниця козацької шаблі».)
На сучасному етапі розвитку освіти особливе місце посідає пошук досконалих методів вимірювання рівня навчальних досягнень учнів,  ефективним методом є тестові завдання. Тестовий контроль дає змогу перевірити читацькі уміння школярів та критичне мислення. Цей процес передбачає об’єктивність оцінювання знань за короткий проміжок часу. Дані тести відповідають меті навчання, містять 5 варіантів відповідей, дають змогу готувати учнів до ДПА та ЗНО з української літератури.
Тестові завдання складової робочого уроку можуть бути використанні як на окремому етапі, так і як підсумок.
Основним об’єктом тестового оцінювання з української літератури у 5 класі є знання змісту вивчених творів.
Рекомендовано учителям української літератури та студентам філологам, та учням для самостійної перевірки прочитаного твору.

Використання римованих матеріалів на уроках англійської мови.
 
Автор: Гордієнко О.А.
Навчальний посібник містить вірші, римівки, пісні, які спонукають до активної мовленнєвої діяльності
та для вивчення фонетики на уроках англійської мови для початкових, середніх, старших класів.
Запропоновані завдання допоможуть зробити вивчення фонетики на уроках англійської мови цікавим і різноманітним.
Посібник призначений для вчителів англійської мови та студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладів. 


Тексти для читання.
 
Автор: Олійник Л.М.
Цей навчальний посібник спрямований на розвиток навичок читання, збагачення лексичного запасу, а також розширенню загального світогляду учнів. Різноманітні завдання, що супроводжують кожний текст, дібрані за принципом комунікативного й особистісно-орієнтованого підходів при вивченні англійської мови. Матеріали підібрані згідно з чинною навчальною програмою.

Сучасна витинанка на уроках образотворчого мистецтва.
 
Автор: Микитюк О.В.
Навчальний посібник. Кожна людина хоча б раз у житті вирізувала сніжинки з паперу. Та мало хто знає, що такі вироби є тільки невеликою частиною можливостей популярного де­коративного мистецтва - витинанки. Освоївши тонкощі даної техніки, ви зможе­те виконати листівку, декоративну серветку, сніжинки, витинанку «вазон або дерево життя»,  витинанки в смужці та новорічні прикраси.
У посібнику містяться поетапні інструкції та кольорові фотографії процесу виготовлення кожної представленої витинанки, а також  заготовки майбутніх виробів, які залишається лише   вирізати.
Посібник призначений для вчителів, учнів загальноосвітньої школи, студентів педагогічних навчальних закладів, всіх, хто цікавиться українським декоративно-прикладним мистецтвом.
«Сучасна витинанка» допоможе прикрасити ваше життя!

Застосування елементів розвиваючого навчання на уроках математики.
 
Автор: Бородій О.П.
Методичний посібник містить теоретичні та практичні аспекти застосування елементів розвиваючого навчання на уроках математики (проблемність викладу матеріалу, рівнева диференціація, пошукова та дослідницька робота, аналіз та синтез матеріалу, створення ситуації успіху); методи та прийоми, які допомагають розвивати творче мислення учнів.
Для зразку представлено розробки уроків з математики.
Посібник призначений для вчителів математики загальноосвітніх навчальних закладів.


Тестовий контроль з літературного читання для учнів 4 класу.
 
Автори: Броль Н.О., Погорєлова Л.П.
Посібник містить тестові завдання з літературного читання, складені за новою навчальною програмою,
відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
Тести з літературного читання – це зручний, швидкий і ефективний спосіб перевірки рівня та якості сформованості  читацьких навичок  учнів.
Він є  об’єктивним і мінімально залежить від суб’єктивної думки учителя.
Тести дають змогу визначити елементарні знання з кола читання ( прізвища, імена відомих дитячих письменників та їхні твори);
рівень засвоєння школярами доступних літературознавчих понять ( композиція, персонаж, тема, головна думка твору та інше);
вміння, які забезпечують повноцінне сприйняття, засвоєння, відтворення змісту різнопланових творів.

Використання дидактичних ігор для формування математичного апарату у дітей з особливими освітніми потребами.
 
Автор: Омелянчук О.А.
В методичному посібникові представлені методика навчання математиці дітей з особливими освітніми потребами за допомогою дидактичних ігор. Використання на уроках дидактичних ігор та дидактичного матеріалу робить процес навчання цікавим, створює у дітей бадьорий настрій, полегшує засвоєння навчального матеріалу. Різноманітні ігрові дії, за допомогою яких розв’язується те чи інше розумове завдання, підтримують і посилюють інтерес до навчального предмета.
Даний матеріал доцільно використовувати для проведення уроків, виховних заходів, гуртків, індивідуальних занять. 

Тестовий контроль з української мови для учнів 4 класу.
 
Автор: Броль Н.О., Погорєлова Л.П.
Посібник містить тестові завдання з української мови, складені відповідно до чинної програми.
Вони охоплюють весь матеріал, що забезпечує можливість працювати зі всіма граматичними поняттями, які вивчають в 4 класі.

Тести з української мови – це зручний, швидкий і ефективний спосіб перевірки рівня сформованості функціональної грамотності
дітей молодшого шкільного віку. Їх можна використовувати:
  • у вигляді перевірних  робіт;
  • як тренувальні вправи для закріплення отриманих знань;
  • як засіб перевірки і контролю знань та вмінь при здійсненні індивідуального підходу до дітей.
Для чіткості виконання завдання необхідно:
  • уважно прочитати завдання;
  • правильну відповідь позначити .
    Посібник допоможе швидко визначити якість виконаної роботи. Бажаємо всім успішної роботи та відмінних результатів!

Тестовий контроль з природознавства для учнів 4 класу.
 
Автор: Каменєва Л.П.
Тести складені відповідно до нової програми (програми зі змінами)
з урахуванням вікових особливостей учнів.
Тести містять 12 запитань з 3-4 варіантами відповідей, один з яких правильний.
У 3-4 тестах 10  запитань із 3-4 варіантами відповідей,  один з яких правильний,
і 2 запитання із 4 варіантами відповідей, два з яких правильні.
Тести є першою сходинкою до підготовки учнів до ЗНО.

Немає коментарів:

Дописати коментар